Friday, March 30, 2007

penangan dari Kujie....hehehehe

isk..isk..aku betul-betul sakit. nak berjalan pun semacam je...urat2 kaki jadi tegang. memang nak kena Kujie ni...memang sah salah Kujie!!! kalu Kujie menyalahkan Kuden...aku plak nak salahkan Kujie. sapa suruh dia dok cerite tentang kehebatan buah setaq vs gemia tu. tak pasal2 aku ajak hubby g pasar malam (28.03.2007).

kat sini harga sekilo RM5.00...terliur2 aku sementara nak sampai rumah. sampai je kat rumah terus aku sambar 2 biji...basuh dan makan senyap2 kat dapur. ermmm....masam-masam manis rasanya. aku tak berani nak tunjuk kat anak2 sbb waktu tu dah malam.

esoknya...aku ulang makan lg buah setaq tu...sudahnya...nak tidur malam pun tak boleh...sakit urat....sampai ke hari ini pun terasa sakit lg....apa nak buat.....hehehe...

*~~~~~~~~~~
jgn marah r kujie....penangan dr hang jugak...hehehehe....

3 comments:

Anonymous said...

hamoi........hamoi...ko sedap makan, aku gakkkk yg kena....makan tak hengat denier mcm tu la...Aku rasa bkb sbb buah setaq tu la...hang mkn benda sejuk yg len kot..aku mkn ari tu seriau, ngilu jer..pastu sakit tekak..nak telan air pun sakit..getah buah tu kan ngilu skit..isssshhh.....aku teringin tapi tobat dulu arr....tunggu2 la musim tahun depan.

Dea Sara said...

hik...hik...sakit pun sakit la..janji dpt puaskan hati. tp..tak berani la nak makan byk..haus weiii...aku takde mkn benda len ari tu..sibuk dok uruskan satu 'hal'...ada lg kat umah tu..x berani nak makan byk2..takut haru biru...

Anonymous said...

ha..ha..ha..stament yng best.."biar sakit asal puas".. kalau nak best mkan yang jeruk punya.. lagi kau Dea...


~papa Mafia~