Saturday, March 03, 2007

hehehehe......

ermmmm......dlm hati terfikir nak wat sikit pembaharuan. tp......mmg betul la....aku ni bukan pakar IT.....apa yg "sifu" ajar......mudah lupa.....pening aku nengok coding2 ni.....padahal....aku belajor IT dulu.....nak salah sape? aku lulus cukup makan je bhgn ni......C++......hehehe.....yg lain....memang terer.....apatah lg bab2 keusahawanan........first class!

sudahnye.....terbengkalai ler rumah aku ni buat sementara waktu. apatah lagi....dgn keadaan aku berbadan dua ni.....letih memanjang....."sifu" pun dok tegur byk kali......sori ek "sifu"......

nmpk gaya kena la mintak tolong "sifu" lg.......

3 comments:

BaYu SenJa said...

berbadan dua?!
takpala dealova.. buat sikit-sikit, nanti ok la tu;)
bayu lagi la.. langsung tak pernah belajar pasal IT ni..

salam perkenalan dari bayu senja:)

Anonymous said...

Bayu dah sampai sini tu Dea..hehehehe

BaYu SenJa said...

amboi.. kak jie ambil perkembangan saya nampak ;)