Tuesday, November 28, 2006

Tensionnyer.....

Hmmmm.....x tahu nak tulis apa....Lama x update blog pun...rasa sunyi gak....
Yang nyata...aku memang tengah tension giler skang nih.....Macam-macam problem dlm kepala nih...Tak tahu nak solve yg mana satu...
Yang paling tension....keje aku ler....berlambak-lambak kat atas meja tu....macam aku sorang jer yang keje kat situ.....
Yang lebih buat aku tension ialah bos aku.....Rasa nak tendang je dia keluar dari company tu.......
Makin tua....makin teruk perilaku dia....ntah terkenan dgn apa pun aku tak tahu.....
Ingat dah ada pengalaman yang banyak....makin boleh solve problem anak buah dia....nie tidak....makin nak hemtam anak buah ada ler....APA PUNYA BOS DA!!!!!!
Bila ada problem jer....terus ajak discuss. Tapi....bila kita discuss ngan dia....x nak dengar cakap kita plak tu....cakap dia gak yg betul.......discuss hape cam tuh? Bila x leh solve....suruh kita bagi idea.....tapi....haram nak ikut....dia gak yang betul....
Yang paling aku geram tu.....bila dept. lain puji apa-apa....dia leh cakap yang idea tu datang dari dia......kering jer muka dia. Tak tahu malu langsung!
Entah la.....rasa cam nak berhenti keje jer......bukan sebab tension kerana kerja yang berlambak tu tapi kerana perangai bos aku.....Anak2 buah pun ramai yang nak blah dari company lepas dapat bonus nanti.....Pening gak kepala aku nanti.....nak kena training plak org baru nanti.
Aku pun doakan...agar bos aku tu berhenti je dari company tu....sbb dah byk kali aku dengar dia nak berhenti. Kalau dia berhenti....aku rasa ramai yang berpuas hati.....entah2 ada yang buat kenduri kot nanti....sbb ramai yang tak sukakan dia.....
Duhai bos......aku bukan benci ko....tapi aku dah tak larat nak layan kerenah ko tu....baik berhenti je la....sebelum sakit jantung tu lebih melarat nanti.
TENSION NYERRRRRRRRRRRRR.............................

No comments: