Monday, January 19, 2009

19 January 2009

7.45 am ~ Aku paling awal tiba di opis...terus start PC sambil membelek kerja2 yg masih belum kusiapkan. Aku mulakan kerja seawal pg tu dgn mood yg tak menentu. Bosan!

8.30 am ~ Loceng berbunyi menandakan waktu kerja dah bermula. Tgk plak muka boss yg masam mencuka. Maybe...dia still marah hal minggu lepas. Aku terus ngan kerja yg masih belum kusiapkan. Sepatutnya...hari ni dateline aku utk antar report for employee appraisal but still cannot finish coz byk maklumat yg aku belum dapat.

10.00 am ~ Sedar tak sedar...loceng for tea break berbunyi. Baru aku terperasan dah pukul 10 pg. Perut tetiba rasa lapar. Bancuh secawan Milo dan smp ke tghari pun tak habis minum...tak sempat pun nak minum.

11.40 am ~ Perut rasa lapar sesangat dan mula terasa macam tak sedap badan. Telepon makcik kantin minta dia masak maggi. itu pun aku tak habis makan.

14.00 pm ~ Aku mula rasa tak selesa. Rasa diggy.

16.00 pm ~ Aku telan panadol 2 biji. Masih rasa tak selesa. Kerja melambak lg.

17.45 pm ~ Aku ingat nak stay to finish all my report tp tak selesa ngan keadaan diri. Pack barang and terus balik.

No comments: